پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان به مناسبت سالروز ورود آزادگان 

سرهنگ پاسدار «سید شمس‌الدین موسوی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان به مناسبت 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی پیام تبریک صادر کرد. 
کد خبر: ۶۸۵۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵ - 16August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سرهنگ پاسدار «سید شمس‌الدین موسوی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان به مناسبت 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی پیام تبریک صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است: 

مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) : 

«ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافرازمان در طول سالهای سخت اسارت ، ملت ایران را سربلند و روسفید کرد و ما بازگشت پیروزمندانه آنان را به میهن اسلامی حادثه ای می دانیم که دست قدرت الهی آن را رقم زد .» 

۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگانی است که از آزمون‌های دشوار دوران اسارت سربلند و سرافراز بیرون آمده و با مقاومت و مداومت بر اعتقادات و باورهای راستین خویش، لرزه بر پیکرۀ باورهای سست دشمنان انداخته و پیروزی‌ نهایی را نصیب خود کردند و با افتخار فراوان به میهن اسلامی بازگشتند. 

صلابت ایثار و رشادت آزادگان عزیز چه در دوران دفاع مقدس و چه در سال‌های اسارت، برگ زرین دیگری در تاریخ ایثارگری است که عظمت ایثارگران این مرز و بوم را به جهانیان و به ویژه قدرت‌های استکبار نشان داد.  

اینجانب، ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر با برکت برای آزادگان سرافراز و خانواده محترم که اجر آنان بواسطه تحمل رنج اسارت عزیزانشان در پیشگاه خداوند متعال محفوظ است، و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غریب استان زنجان، 26 مرداد سالروز بازگشت پیروزمندانه آزادگان قهرمان به میهن اسلامی را خدمت آزادگان معزّز استان تبریک عرض می‌نمایم. 

سرهنگ پاسدار سید «شمس‌الدین موسوی» 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار